Claudia:
Fassi, i kanns immer no nit glauben 🥺 durch unsere Mädels haben mia uns 2006 kennenglernt. De zwoa woan sofort beste Freundinnen und seins a heit no, durch insere Mädels hat sich a wunderbare Freundschaft entwicklt zwischen ins alle. Wenn Vanessa bei eich woa hosch du immer dei bestes gebn und hasch sie verwöhnt, sie hat sich immer wohl gfühlt bei eich. Jahre später hasch dann unsan Lopez umen Finger gwicklt, er hat di auf Schritt und Tritt verfolgt weils immer Guzis gebn hat vo dia. Du hasch bei ins Erinnerungen im Herzn hinterlassen an de ma gern zruggi denkt. I vasprich da, dass i guat auf die Anni schaugn wea.
In Gedanken bin i bei dir und deine Lieben
Ruhe in Frieden🕊🕯 Claudia
Geschrieben am 30.07.2025, um 07:21
Vanessa:
Hallo Christian,
I kann des no gar nit richtig glabn, dass du uns scho so früh verlassn hasch. Seit 2006 hab i di kennen derfn. A richtig guatherziger Mensch und immer mit an guatn Schmäh. Du hasch ma oft a Lächeln auf die Lippn bracht und hasch a warms Gfühl im Herzn hinterlassn🖤. Wenn i bei enk war, wars immer a unglaublich lustige Zeit, du hasch immer a offenes Ohr für mi kapt!
Danke Christian für des was du alles für mi tan hasch.
i bin in Gedanken bei dir und bei deiner Familie
Ruhe in Frieden🕯️🖤 🕊️Vanessa
Geschrieben am 30.07.2025, um 07:21
Familie Heinz:
Wir haben uns lange nicht gesehen, aber du warst immer in unseren Herzen. Wir sind schockiert, dass du uns so bald verlassen hast.
Deiner Familie wünschen wir unser Beileid.
Ruhe in Frieden. Sylvia ind Hans.
Geschrieben am 26.07.2025, um 12:39
Christine Maizner:
Du wirst mir im kommenden Winter fehlen an deinem Arbeitsplatz beim Lift in Oberperfuss. Die Volksmusik, die du so gern gehört hast und deine freundliche Begrüßung waren fester Bestandteil meiner Schitage. Ruhe in Frieden, Christine
Geschrieben am 26.07.2025, um 07:30
Ingeborg guggi:
Etwas aus den Augen verloren da ja doch schon lang her…aber nicht vergessen mein Beileid der fam..Ruhe in Frieden guggi aus Münster..
Geschrieben am 26.07.2025, um 07:29
Tanja:
Hey Chrisu…ganz daschrockn bin i als ma da Holy gsogt hot dass du verstorben bist. Mia hobn uns leider aus die Augen verloren. Owa i denk gern an die Zeit zrugg wo ma jedes Wochenende Formel 1 gschaut hobn, dei legendärer Audi, encha Hochzeit..soo viele Erinnerungen kemmen wieder hoach. Chrisu, Ruhe in Frieden und schau guat owa auf deine Leit.
Liebe Anni, mei aufrichtiges Beileid 🕯
Geschrieben am 25.07.2025, um 17:36